30 timmar kvar i NYC

Så var det bara 30 timmar kvar, i morgon klockan 16:00 åker jag från NYC, helt sjukt, men precis som alltid när det börjar närma sig en hemkomst då man varit borta en längre tid så längtar man ju något fruktansvärt. Mest efter familj och vänner men också efter rutin i vardagen, hösten här har varit som en låååång semester och vi vet ju alla hur man semestrar..hhrrmm:) Men kul har det varit och jag känner en viss sorgsenhet inför att lämna! Idag ska jag packa klart och så ska vi gå en runda och julhandla det sista jag och Joanna! Senare ska jag lussa downtown och kvällen ska avslutas på Tao och middag med Joanna och Sanna med massa mojiiiitos och mycket skvallrande om månaderna i NYC! I morgon kommer vi äta frulle på Alice Te Cup och sedan säga hej då till NYC för den här gången! Uppdaterar en sista gång i morgon
Trevlig helg Sverige, vi ses på söndag, tjihoooooo
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Karin Sofies mamma.

Vilken fin blogg du har Lisette. Så kul att se och så många fina bilder :) Så fint med Driving home for Christmas. Om du visste vad jag skulle önska att Sofie också var på väg hem :(

Så kul att ni kunde skrilla ihop, ni är otroliga på att få till det :) Vad fint Du skrev om Sofie, det värmer ett för tillfället avlägset modershjärta :)

Välkommen hem till gamla Svedala igen. Vilken otolig termin du verkar haft. Hoppas resan hem går bra och GOD JUL på dig :)

Här har vi - 25,8 just nu, vindstilla som tur är och mycket snö. Varit en otroligt fin dag, dock lite väl kallt. Vi lär få en vit jul och det får ni nog i Skåne också :)

Julkramar från ett kallt men fint Bollnäs genom Karin :)

2009-12-18 @ 19:22:20
Postat av: Tina

Hej Lisette

Du får njuta av dina sista timmar i NYC och ha en fin hemresa!!! Tack för att vi har fått ta del av dina äventyr!!!Vi ses snart. Många kramar från Tina, Emma och Alberte

2009-12-19 @ 12:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0