All good things must come to an end...

 

Så var det dags att summera de senaste fem månaderna i ETT kort!! Sista inlägg...så, hur var det nu, den 31 juli flög jag tillsammans med mina tre vänner från CBS, Sara, Rafael och Niclas till USA för en road trip längs västkusten, det var en resa jag kommer att minnas för alltid! Vi började med en mjukstart i New York och flög på min födelsedag över till Västkusten där vår SUV väntade på Los Angeles flygplats. Vi upplevde Hollywood, Las Vegas, Santa Barbara, San Fransisco, Napa Valley och Los Angeles på tre veckor, tack mina underbara vänner för en oförglömlig resa! Jag avslutade på egen hand med tre dagar i Seattle, en helt fantastisk stad att avsluta en helt fantastisk resa!

 

New York har under hösten bjudit på ALLT och mycket mer, jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen, jag har verkligen upplevt och lärt mig så otroligt mycket. Jag har träffat en massa fantastiska människor, haft besök av underbara mamma och en massa vänner, jag och Joanna har inte haft en lugn stund och vi är så glada för det, vi har utnyttjat tiden till max! Jag kommer sakna vår mysiga lägenhet och New York andan, att strosa runt på gatorna och i Central Park och njuta av atmosfären dag in och dag ut!

 

I'VE HAD THE TIME OF MY LIFE

Två låtar som satt prägel och alltid kommer att påminna mig om månaderna här i New York

 

…och så några godbitar från vår U.S. road trip

…och bilder från hösten hinner jag inte lägga upp för nu börjar det snöa riktigt mycket och jag måste bege mig...

 

Till sist, tack ALLA som läst min blogg, tack för era stöttande kommentarer och söta mail, det är för er jag skrivit och hoppas att ni tyckt det har varit precis lika roligt att läsa den som jag har haft roligt skrivit den! Back to back, från och med i morgon är jag vanliga Lisette utan blogg igen:) Dags att byta simkort och bege mig till flygplatsen, 20:00 lyfter jag från JFK och landar i morgon kl 12:00 på Kastrup då är det 0768-03 19 05 som gäller igen. Nu längtar jag, det ska bli så otroligt kul att komma hem, jag saknar familjen så otroligt och likaså mina vänner! God Jul och Gott Nytt År!

LIVING LOVING LAUGHING

LOTS OF LOVE

LISETTE


Kommentarer
Postat av: sofie roberg

Ja som sagt allt har ett slut och livt går vidare. Det var så kul att jag han med att träffa sig en sväng innan det hela tog slut för dig. Det har varit otroligt kul att följa din blogg och kommer sakna det då jag nu haft så bra koll på vad du gör. Detta blir en bra anledning till att vi måste höras mer ist och det är ju också kul!



Hoppas resan hem går bra, ha en underbar jul och nyår och lycka till med din nya start av plugg igen!

många kramar

2009-12-21 @ 03:16:05
URL: http://sroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0