Första Advent

Igår var det första advent och vi mös till det ordentligt! Vi gick till svenska kyrkan på Första adventsgudstjänst, om det är så det heter?! Det var mysigt den första halvtimmen sen tyckte vi det  blev lite långrandigt så när de andra gick fram och fick de där oblat? kexen så passade vi på att kila! Vi gick sen bort till Bryant Park och köpte på vägen varsin varm choklad, vilken var den godaste någon av oss någonsin druckit. Vi gick runt på julmarknaden i Bryant Park och njöt av solen, promenerade längs 5th avenue upp mot Central Park och hade en supermysig dag jag och Joanna!
Senare kom vårt efterlängtade besök, Matilda och hennes lillasyster Amanda! Så vi plockade ut bag-in-boxen och de få flaskor vårt lilla barskåp består av och började blanda! Vi fortsatte mot Brother Jimmys där vi sjöng kareoke, och shotade en och annan shot för mycket, det slutar aldrig bra.. Vi drog downtown och drack mumsigt bubbel hemma hos en bekant och sen vidare till ut i natten! Det var så roligt, vi hade en toppenkväll men har mått desto sämre idag! Tillan och Amanda är ute på stan men jag och Joanna sitter hemma, pluggar och försöker bli av med skallebanken =( De kommer snart hem och då ska vi gå till en mysig italiensk restaurang på 65th!
man tager vad man haver...
Och så kvällen...
For my CH Tar Heels fans...
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Fia

Guuud va mysigt ni har! Jag vill också!!!!! :)

Hiihii när jag såg bilderna kom jag och tänka på när vi va i Sthlm på Wallmans. =) så kul det va och när du sen tog oss på en tur "omväg" på stureplan :P



Puss

2009-12-03 @ 02:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0