Jasper Jingle

Igår vart jag med Siri på Manhattan Colleges Jasper Jingle, det är deras årliga julfest! Vilken tillställning, party in the USA for sure... Jag åkte upp till Bronx och sen bussades vi ut till ett country house, det var otroligt vackert och vi hade en toppenkväll, det bjöds på tre-rätters, bra stämning och alla var så fina. När vi skulle åka hem fick alla varsin tröja, den sötaste tröjan, ska ha på mig den på julafton;) "What happens under the mistletoe stays under the mistletoe" Nu har jag megabråttom, idag ska det lussas, måste sticka om ca 50 minuter och jag vaknade precis...
Kramar

Kommentarer
Postat av: Loulou

Saknar dig gumman! tack for gratulationen!!! vi ses snart yipiee!!! har massa att snacka om! PUSS

2009-12-13 @ 16:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0