Krispig Kyla

Fullkomligt älskar New York på alla sätt och vis, idag är det klarblå himmel, -4, den mest fantastiska kyla jag upplevt på länge, hålla handen promenerandes genom Central Park och dagen hade varit fulländad:) Jag har bästa julkänslan just nu, toppen inför i morgon, håll tummarna för att jag inte ska snubbla på linnet! Btw började packa i onsdags och fyllde en hel väska, till min förfasa väger den redan 30 kg och jag får bara ha 2 X23kg, till det hör att jag inte har packat några stövlar, massa kläder och annat tjafs, det ser ut som jag kommer få betala övervikt. Jag har två val, antingen köpa en tredje väska och fylla den med 23kg för 125 dollar, då får INGEN väga över 23kg. Eller så får jag ha en väska med 23kg och EN med övervikt upp till 32kg för 85 dollar. Men jag tror det blir smidigast att köpa en ny väska och få ytterligare 23 kg.
Nu ska jag plugga, har bara en inlämning, en presentation och en finals kvar, tjohoooo
KRAMAR 

Kommentarer
Postat av: Emma

Men vännen min, hade du inte haft övervikt på ditt bagage hade du inte varit den lisette vi alla känner och älskar! :D

2009-12-11 @ 18:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0