Lucia 2009

Lucia väcker många känslor hos mig, jag tänker extra mycket på Hanna, Elin och Emily. 2004-05 var bästa Lucian någonsin och något ingen av oss kommer glömma..luciasuckers är vi allihopa:)! Igår lussade jag här i New York, vi hade tre shower på Holy Trinity Church på upper west side och vi var så grymma! På andra showen var Uma Thurman och tittade, så ballt...Allt gick jättebra och det var så himla kul att vara med! Efter att vi lussat klar åkte jag och Carro hem där Joanna och Sanna satt och väntade med två öppnade vinare, kunde inte bli  mycket bättre. Vi gick sedan ut på Hudson Terrace vart de hade anordnat ett speciellt Scandinavian Lucia Celebration party, det var supernice. Nu ska vi gå och handla till lussebaket, idag ska vi baka MJAUUUUUUSSS! Glad Lucia och tredje advent, lycka till med bakandet alla ni som ska ge er på det! Om en vecka är det fjärde advent och då kommer jag hem till Sverige, helt galet att det är mindre än en vecka kvar...
5:e från vänster:p
De satte igår upp en supersöt stackars gran på vår gård, Sanna bestämmer sig för att krama den, kan lova den har sett sina bästa dagar...
Julekramar

Kommentarer
Postat av: sofie roberg

Gud vad mysigt med lucia, så fin du var! önskar jag fått se någon lucia men blir inte så i år.. jo det är klart får ju se dig om 3 dagar, kan knappt vänta..vill du maila ditt telnummer så kan jag ju ringa dig så vi får bestämma något. puss kram

2009-12-13 @ 22:44:24
URL: http://sroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0