Lussebak

Igår hade jag och Joanna värsta myssöndgen, det ösregnade ute hela dagen vilket var underbart, vi tände ljus i hela lägenheten, riktigt julemys! Vi gick och handlade till vårt lilla lussebak och våra lussekatter blev jättegoda, men med tanke på att vi fick betala 150 kr för 1,5 g saffran så hade jag blivit arg om de inte var det, vi bakade hela eftermiddagen och hade sen lussefika i soffan och kollade på cougar town, how nice! Jag vaknade precis och måste verkligen skriva på en inlämning till i morgon, men jag har ingen motivation, det är som om jag tagit jullov redan...
KRAM KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: sofie roberg

Mmmm vad det ser gott ut! Måste verkligen ha varit värt 150 kr för se ser riktigt goda ut! Vilken härlig juldag! ses snart=) puss

2009-12-14 @ 16:14:24
URL: http://sroberg.blogg.se/
Postat av: Sirran

AHHHHHHH! lussekatter, gud vad gott!!! vad duktiga ni är tjejer!

2009-12-15 @ 00:38:00
Postat av: Elin

ååhhhhh jag vill också ha!!! Ser super mysigt och gott ut! :)

2009-12-15 @ 03:05:01
URL: http://ellanlarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0