Senaste om om min packning

Lyckliga Lisette har idag lämnat av en väska på Pennsylvania hotel hos min Farbror Jörgen och Kusin Isak! Jag visste inte att de skulle vara här denna veckan,men tydligen är de det och nu är mina pckningsproblem lösta, är det inte underbart! På något sätt lyckas jag alltid komma undan med min packning, yay:p Jag tog sedan med Isak och Jörgen till Dylans Candy Bar som tack för hjälpen med mitt bagage och vi glassade tillsammans, snacka om att kussen kom till  sugar heaven, han älskade det!
Isak likes Ice Cream....a lot:)
Nu sitter  jag och Joanna efter en god middag på Felice och myser med lite bubbel, filosoferar och pratar om tiden i New York tillsammans, nu är det bara 4 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0