The Rockettes

Inledde dagen med skrillor på Wolman Rink i Central Park, solen sken och vi skrillade i flera timmar, sen gick vi längs Lexington ave. men bara en stund eftersom vi skulle på Christmas Spectacular (The Rockettes, en supergammal traditionsenlig julshow som körs varje år här i NYC) redan kl 17 i eftermiddags så fick vi åka hem ganska tidigt. Men showen på Radio City Hall vart bara så bra, är man någon gång i New York under december månad så rekommenderar jag verkligen alla till att gå och se den, den tar fram julkänslan för de som inte ens tror de har den inom sig:p Sen gick vi och käkade och avslutade kvällen och Amandas besök här i NYC hos mig på The View med varsin SD =) Nu har Amanda packat klart och jag hoppas att när vi väger hennes väska i morgon att det finns ett par kilo över åt mig...börjar seriöst bli orolig för hur jag ska få hem allt nästa vecka (sjukt att skriva nästa vecka btw), varför blir det ALLTID såhär, packning är inte min starka sida...
Supertrötta jag på Le Pain Quotidien
Sötaste kusinen på The View
alltid problem med längden...

Inte många dagar kvar i NYC, däremot många och blandade känslor inför att lämna, men det ska bli så kul att komma hem till Sverige, jag saknar många väldigt mycket, en massa kramkalas att se fram emot vid hemkomst
LLL

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej gumman. Vilken söt kusin du har på besök! Ni är så fina! Puss o kram

2009-12-08 @ 07:30:15
URL: http://www.mimmi-hair.se
Postat av: sofie roberg

hej gumman!

här i St Paul är det också snöstorm så man helst stannar inne..Kan knappt vänta en vecka och vi får åka skridskor igen i CP, kanske blir sista gången för dig för denna gång?! förstår om det är blandade känslor att lämna..Ses snart iaf!

puss kram

2009-12-09 @ 17:20:32
URL: http://sroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0