Tingeling på besök

Idag kom Sofie på besök, min söta lilla vän som jag berättat om, hon jobbar för Disney on ice som en av deras åkare på touren Princess Classics. Hon är den perfeka tjejen för det jobbet! Tingeling, snövit, you name it, tjejen är som klippt och skuren! Hon har ett par dagar ledigt innan hon drar till Toronto, Kanada och showar i helgen så hon kom hit idag och skrillade med mig och Joanna! Det var så mysigt och så himla kul att åka med Sofie, vi känner på exakt samma vis då vi får is under fötterna, jag saknar det verkligen! Men solen sken och vi åkte tills fossingarna la av, då gick vi till Fika och drack julmust och käka köttbullemacka, julkänslan är nästan fulländad nu, bara familjen som sankas! Jag fick också världens sötaste julklapp av Sofie, ett julgranspynt som föreställer två skridskor, supersöta, hon hade köpt ett par till mig och ett par till sig själv och det är vårt minne tillsammans, när vi skrillade tillsammans i Central Park! Sofie är ute på ett fantastiskt äventyr, kolla in hennes blogg och följ henne på touren http://sroberg.blogg.se/ ! Btw, jag blev mailad av en tjej i helgen som ville ha med mig på två lussetåg till i veckan, tummen upp! Så ikväll har jag och två andra tjejer lussat på Scandinavian House för Norwegian Chamber of Commerce, det var jättefint och vi blev bjudna på massa bubbel och norskt julbord. På fredag är det andra lussegigget på en privat fest i Financial District, nice! Tid för ett par timmars sömn, i morgon har jag min sista final, wish me luck=)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till idag snäckan!! Du är bäst!

2009-12-17 @ 16:15:12
Postat av: Elin

Lycka till tudan! Du kommer klara det super fint :) massa pussat

2009-12-17 @ 17:00:05
URL: http://ellanlarssons.blogg.se/
Postat av: Elin

Lycka till tudan! Du kommer klara det super fint :) massa pussar

2009-12-17 @ 17:00:08
URL: http://ellanlarssons.blogg.se/
Postat av: sofie roberg

Tack så hemskt mycket gumman för i går! underbart! detta är något vi får göra om! önskar dig lycka till i dag och tack för fin vänskap och allt ditt stöd! mitt energi förråd är laddad för fullt nu! love you! puss

2009-12-17 @ 23:47:53
URL: http://sroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0