En underbar helg i Chapel Hill

I fredags åkte jag till North Carolina och Chapel Hill för att hälsa på Elin & Co. Det blev en helt underbar helg, jag kom tidigt i fredagsmorse och vi begav oss ut för en joggingtur i solskenet runt UNC campus, träffade sen Nic och Raffa för lunch och hade en så härlig dag! På kvällen hade Tudan Elin bjudit in en hel drös classmates till mig från CBS till middag på top of the hill, så gulligt! Vi hade en helkväll på Frankin street, so nice! Lördagen blev lugn, brunchade tillsammans Elin, Carro, Raffa och Nic, promenerade, sov en lur och avslutade med en trevlig middag, har varit så härligt att komma ifrån NYC och stressen ett par dagar! Skulle flyga hem igår kl fem och allt gick bra tills vi var 10 min in i flighten och piloten kommer med att anouncement att vi måste vända om och nödlanda på Railegh Durham för att de lyckas inte tryck utjämna och har fått ett meddelande om att en av cargo dörrarna inte var stängda, så bra då...men två timmar senare var vi i luften igen och lyckades ta oss hela vägen till New York! Idag är jag trött och ligger mest och försöker plugga lite, ska ut och fixa lite saker och sen iväg och träna, nog med amerikanisering för min del! Lite bilder från helgen i NC
Goa CBS:are
Svenja, Elin, Carl-Hampus och Felix
Nilliz, Victor, Raffa och Johan
Sockersöta Lotto =)
I just love it girls!
Nicke och hans snuggie, haha så söööt
Här bor krispiga Carroooooo.....
Hoppas ni har där hemma, jag saknar massor!

Kommentarer
Postat av: Hanna Larsson

Alltid lika roligt att läsa om dina äventyr!

Här hemma rullar allt på i rasande fart. Just nu sitter jag och tar igen mig med Lussete och pepparkakor;) Vi börjar komma ngn vart med våra bröllopsplaner....får berätta mer när du kommit hem!

Kram på dig!

2009-11-26 @ 21:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0