Halloweeeen over here is just awesome

Varför någonsin igen spendera Halloween i Sverige, finns inget som talar för det, gårdagen var så sjuuuk, alla, verkligen alla är utklädda vart man än går i hela stan, glada, vänliga och många väldigt kusliga! Igår var det 20 grader varmt i New York, hög fuktighet och lite regn, vi gick från bar till bar, såg på paraden, gick till restaurang Da Andrea och åt, vidare på vår lilla barrunda och dansade sen på Sin Sin tills vi konstaterade att det var dags att bege sig hemåt, hade fått megablåsor på fötterna och var så lycklig att jag hade med mig mina convisar i väskan, alltid redo!!
Har totalt glömt att berätta men vi har ju sedan vi kom hit sagt att vi ska gå på svenska kyrkans luciatåg den 12 december, men jag ska faktiskt vara med, första träningen i eftermiddag.:)Alla vet hur mycket jag tycker om julen och framförallt Lucia, hög mysfaktor där. Särskillt sen 2003...Hanna Elin och Emily ni vet precis vad jag menar och kommer aldrig att glömma, we rocked! MEN så klart så har jag gått och blivit hes yey, toppen verkligen, dricker te och myser i soffan för att kurera mig!
Bilder från igår kommer så fort jag hittar mojängen till minneskorten!
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: sofie roberg

Ja varför vara i sverige under halloween när det är så himla mycket bättre i USA?? Som du säger alla verkligen alla är utklädda och alla kostymer är grymma. Vi hade också en lyckad halloweenfest liksom ni verkat ha haft. Krya på dig och lycka till med lucian! puss kram

2009-11-01 @ 23:32:54
URL: http://sroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0