Happy Thanksgiving!

Det har varit några minst sagt intensiva dagar...Thanksgivingledigheten har varit fullspäckad och julstämningen är definitivt kommen till New York City, här är otroligt vackert runt om i staden! I Onsdags tränade jag och mötte sen upp Carro för lunch, senare träffade jag Siri i midtown och vi promenerade runt, satt ner för en kopp kaffe och struttade rundor i butiker tills vi senare fick bråttom hem till mig för att hämta upp lite saker, på väg hem handlade vi till köttbullemiddagen vi skulle ha hemma hos Siri senare, det blev så lyckat! Vi satt uppe allt för länge och bara snackade en massa strunt och fick bara sovit 4 timmar innan vi skulle upp för att hinna ner till Macy's Thanksgiving Parade, det var så löjligt mycket folk, 3 miljoner människor tar sig till NYC för att titta på paraden... Sen åkte vi hem till en av Siris vänner och hennes familj för Thanksgivingmys, det var så himla trevligt, vi lagade mat tillsammans, promenerade, lyssnade på myspysig julmusik och bara njöt=) Vi var så trötta när vi kom hem att vi tog oss en nap innan de andra tjejerna kom och vi sved om inför kvällen och så kul vi hade det, dansade tills mina små fossingar inte ville vara med längre! Igår åkte jag upp till Sirran  för att hämta mina saker, vi gick till Salvatores och ett litet typiskt Svenskt fik innan vi åkte ner till mig och fick pluggat lite. Blev en superlugn kväll igår och det var skönt, för i morgon kommer Matilda och lillasyster Amanda på besök, de ska stanna tills på onsdag då min kusin Amanda kommer och stannar tills den 8:e! Har en super rolig vecka framför mig, tjohoooo!
Picture time
Julfint i Bronx
Subway fun
Carro och ryggan:p
Vi tappade bort Carro en stund och hittade henne senare dansandes på en av högtalarna längre bort, CH goes NYC...
Fredagsfika i Bronx

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhhh det verkar som om ni hade det skit kul :) Önskar jag vore med er!! Gud nu e det verkligen inte långt kvar tills vi e färdiga med allt.. aghh gud liksom! Men du måste överväga Thailand igen :) Jag vill att du kommer! Hade vatt så kul gumman. Puss på dig

2009-11-30 @ 04:00:04
URL: http://ellanlarssons.blogg.se/
Postat av: Emmy

Hej Lisette. vilka fina bilder du har tagit, skulle du kunna skicka dem till min hotmail så är du supersöt. [email protected]



ha det bra! kraam

2009-12-06 @ 02:41:01
URL: http://fiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0