Lizzie in the Bronx

Torsdagen tog slut och helgen kom, I made it! ! ! Igår pluggade jag hela dagen, fick gjort massor, var ute och sprang i Central Park en runda och var supernöjd med dagen! Jag åkte senare upp till Siri på 242:e gatan i Bronx eller Riverdale som området hon bor i heter! Jätte charmigt område verkligen! Siri visade mig skolan och vi gick sen ut och åt tillsammans med en av hennes rumskompisar Malin, på en italiensk restaurang, vi tog sen en kaffe på SB och skulle efter det kolla på film men var så trötta att vi somnade istället, blev en lugn fredag! I morse gick vi en lång promenad i regniga Riverdale och kollade på de fina husen, superfint där uppe, vem vill inte bo i The Bronx, jag vill! I kväll ska jag laga mat till Sirran och mig och sen får vi se vad vi hittar på. Dags för mästerkocken?! att se vad hon kan koka ihop...
Vårt försök till fredagens filmmys

Later

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej gumman. Saknar dig jätte mycke! Puss!!

2009-11-16 @ 13:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0