Mamma på besök!

Nu var det ännu en gång länge sen jag skrev på bloggisen! Mamma kom i onsdags och vi har haft en supermysig helg! I torsdags gick vi upp supertidigt och gick ut och promenerade ner mot midtown och skolan, åt frulle på ett franskt litet hak! Sen hade jag lektioner och en midterm, den gick sådär, sen hade jag ytterligare en midterm på min kvällslektion  så jag och motti satte oss och fikade så jag fick pluggat lite innan, den gick lite bättre! Fredagen var vi ute och shoppade hela dagen och träffade minsann Jamie Oliver och fick böcker signerade, han är en liten sötnos, sååå charmig;) Lördagen började vi i solskenet i Soho och strosade rundor, gick bort i West Village och vidare upp till midtown för att köpa musikalbiljetter, vi såg Rock of Ages, så sjukt bra, 80-tals rock klassiker i musikalformat, absolut sevärd! Söndagen var så härlig, vi promenerade i 20 gradiga supersooooliga Central Park hela förmiddagen och åt brunch på The Boathouse (för alla SATC fans; det är där Carrie och Mr Big trillar i sjön) ett fantastiskt ställe för brunch, på eftermiddagen var jag på lusseträning och Motti jag och Joanna avslutade sen med home delivery i soffan med World Tour of Skåne på youtube:p Måndag idag och vi inledde dagen med en härlig powerwalk i Central Park och har sen bara njutit av det UNDERBARA novembervädret här i NYC, kan ni förstå, 9:e november, över 20 grader och sol här, i kväll åkte vi ner till Times Square, I'm lovin' it ! ! !
Glömde nästan...har även bokat hemresa och kommer hem innan jul, ska bli så otroligt mysigt, åker den 19:e december från NYC och landar 12:00 på Kastrup den 20:e december =)
Lite bilder från Halloween och mammas besök
and the list goes on and on and on...what a nite
Mummy på besök
Mamma kunde inte låte bli att skutta av glädje, för många dagar hemifrån är tungt så vi gjorde ett studiebesök på IKEA Brooklyn...så här lycklig var mammsen!
Mayor Bloombergs recidence 79th st, trevliga grannar alltså;)
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad mysigt med mamsen där! Såg ut som ni haft det super! Och vilket väder! Och du kommer hem innan jul!!!!!!! :D

2009-11-10 @ 06:57:31
Postat av: Lisettan

Ja vi har haft det underbart och jaaaaa jag kommer innan jul, I miss u emmsan! xoxo

2009-11-10 @ 16:13:48
URL: http://lisettesblogg.blogg.se/
Postat av: sofie roberg

ser underbart ut! jag längtar tillbaka till NY nu..miss you..puss

2009-11-11 @ 21:38:05
URL: http://sroberg.blogg.se/
Postat av: Mimmi

söte vad är det för camera du tar bilder med?? De blir ju så fina! Puss

2009-11-16 @ 23:51:20
URL: http://mimmi-hair.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0