Det doftar jul i vårt hus

Dagen har varit såå lugn, jag och Joanna har inte gjort många knop, härligt! Meckat lite i lägenheten och varit på bio (såg precious, den är verkligen sevärd, vi satt och grät ikapp med alla andra i salongen), gått en promenad i vårt hoooood och tittat på allt julpynt! De har börjat sälja julgranar i vart enda gatuhörn och det doftar så gott....JUUUUUUL! ! ! Vi träffade en snäll tant som säljer juleträd ganska så nära oss och hon gav oss en bit stubbe som vi har ställt i vår fönsterkarm, den sprider juledoft i hela lägenheten, vi är båda sånna suckers för julen, helt klart den bästa högtiden! Joanna har även köpt fönsterdeckorationer som hon pyntat med! I morgon är det första advent och vi ska först gå till kyrkan, amen, och lyssna på kören och sen till Bryant Parks julmarknad...får hålla till godo med den när man inte kan gå på Helsingborgs julmarknad;)! Ha en mysig första advent ! ! !
Btw, helt sjukt att om tre veckor så är jag tillbaka i Sverige, ska bli jätteroligt att träffa er, familj och vänner, saknar er jättemegasupermycket! Men tanken på att inte längre bo i New York är skrämmande, jag känner mig så hemma här...
JULEKRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0