New York Rangers i Madison Square Garden

Matchen igår var jätte spännande, men precis som sist jag såg dem spela så blev det förlust för Rangers 2-4! Damn you Lundquist, 4 insläppta mål fick vi utstå och endast två lyckades Rangers själva göra.. Trots det hade vi en superrolig kväll, var rediga Rangers supporter nördar i full utstyrsel, drack frozen margaritas och tittade på lustiga amerikanare äta greasy american fast food i mängder, en del verkade snarare vara där för den aktiviteten, omg! Vi fick till och med se de stora busarna kramas våldsamt, publiken och båda lagen hejade ivrigt på fighten och domarna fick snart avbryta kramkalaset!
Idag vart jag lite trött när jag vaknade och ajaj i mina ben, skridskoåkningen i måndags har gett mig sån träningvärk, nice! Åt gröt till frukost, hör och häpna! Imponerade, jag tror det ja, äntligen har jag lärt mig äta gröt och tycka om det! ! !  Idag ska jag göra tråkiga men nödvändiga saker som att tvätta, handla och packa! För på fredag åker jag till North Carolina och Chapel Hill och besöker Elin, Niclas, Rafael och en massa andra CBS:are och Carro som jag aldrig träffat men jag gillar henne redan! Det ska bli jätteroligt, ska få testa på det "riktiga" universitetslivet har Elin lovat, wihooooo;)
Och så min mumsmumsiga gröt frulle i morse...
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0