Ny vecka, nya äventyr

Helgen var superbra, jag sov hos Sirran i Bronx både fredag och lördag, vi hade en superkulig helg! I lördags skulle jag ju laga middag, gjorde angus beef med rostade rotfrukter med b-sås, och Siri tyckte det var gotti gott gott, bra betyg till mästerkocken moi! Vi begav oss ut på en dundrans runda sen, vi var i Meatpacking på ett par barer, i East Village och efter det vidare mot West village..sen vart det subway upp till Bronx och natti natti! Söndagen var händelserik den med, tränade och mötte på eftermiddagen upp Emelie i min klass för lite skrillor i Central Park, det var fullt med folk en solig och 18 grader varm underbar söndag, hur har ni det där hemma btw?! Sorry, vet att ni har det tufft;) Vi åt middag på Upper West Side senare och när kvällen kom var jag så trött och somnade jätte tidigt! I går var jag uppe i ottan, gick till central Park och åkte skridskor kl 07:00, phew men det var så kul, saknar isen! Från klockan 06:00-10:00 så kan man om man vill komma och åka då det är väldigt få åkare på isen, jättekul! Sofie, om du kommer hit en dag i december och hälsar på oss så måste vi göra det! Idag skulle jag har prov i skolan men läraren hade glömt att kopiera upp provet, så tradit att ha det kvar.. Nu ska jag iväg och träna och sen i kväll ska jag Sanna och hennes pojkvän gå och se New York Rangers mot Washington Capitals i Madison Square Garden, ska bli såååååå roligt =)
Go Rangers:)

Kommentarer
Postat av: sofie roberg

Du är en mäster kock! Det har du bevisat många gånger då du bjudut på middag så jag är inte förvånad..Central park och skridskor är underbart gjorde det förra året när jag bodde där och det gör jag gärna igen om jag kommer dit nu..=)Hoppas provet går bra trots att det blev fram flyttat..puss och kram

2009-11-17 @ 22:50:50
URL: http://sroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0