Captivating Captain

Halloweenhelgen är i full gång och i morgon ska vi klä ut oss i våra nyligen inhandlade kostymer, så jädrans svårt det var att välja, Joanna och Sanna var ute i god tid dem och köpte sina redan förra veckan men jag som alltid lyckas skjuta allt till sista minuten vandrade igår runt i tre timmar för att hitta något att ha på mig...Det slutade med att jag ska vara Captivating Captain, Joanna ska vara Rebellious Referee och sanna som Honey Bear! Visst låter det så otroligt övertygande men det återstår att se hur detta ska sluta...haha I New York hålls årligen en Halloween parad där alla som är utklädda får var med, det ska tydligen vara ett av årets mest spektakulära event här i stan.
Idag MÅSTE jag läsa läsa läsa, jag har två midterms och 3 inlämningar nästa vecka! Vill försöka hinna klart allt till på onsdag, då kommer mamma min och hälsar på, ska bli supermysigt med mamma-dotter helg i NYC!
Det är jätteroligt att se att jag inte bara skriver för mig själv utan att jag faktiskt har en hel drös trogna läsare, wihooo;)! Jag skriver om min tid och mina upplevelser här i New York, håller er uppdaterade om min tillvaro, det hade varit kul att höra om vad som händer i er tillvaro där hemma eller vart ni än befinner er, så ni får ni gärna skicka ett mail till mig och gärna fullt massa goijsit skvaller, jag vet ju att Helsingborg skulle behöva sin egen bilaga till Se & Hör så något måste man ju ha missat:p!!
[email protected]
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0