De tre Musketöserna återförenas

Goooooood morning everyone, today is a wonderful extraordinary absolutely fabulous day, a bit hung over though but I'll definitely manage =)
Nu är det bara timmar tills Hanna och Anna-Carin kommer närmare bestämt 7 stycken, längtar som ett barn efter tomten på julafton, wiehooo! ! ! Måste hinna med lite plugg innan dock, kommer troligen bli lite av den varan de kommande åtta dagarna... Handla lite gotte till tjejerna, viiiin är nice efter en hel dags flygning!
Igår hade vi prov i skolan, det var ganska lätt och jag var klar fort, sen satt jag kvar på skolan och skrev på en essay innan min nästa föreläsning och stannade sen även efter, produktiv dag minst sagt. På vägen hem råkade jag trilla in på The Little Shoe Box (en helt underbar skoaffär alldeles för nära oss) och blev förälskad i ett par svarta helt fantastiska over-the-knee svarta skinn stövletter, märk väl, jag köpte dem inte!! Fick sen bråttom hem för att  hinna med allt jag skulle och hade lovat mig själv att göra, innan jag var tvungen att göra mig i ordning inför kvällen. Igår hade jag bestämt med Kristine från min klass på CBS i Köpenhamn, som nu läser vid NYU här i NYC, att vi skulle gå ut. Det slutade med att vi satt 12 tjejer på restaurang Paradou i Meatpacking, så trevlig sammanslutning verkligen! Det var dessutom Dragqueen Dirty Bingo-night vilket det tydligen är där varje tisdag, superfestlig idé, där priserna var sexleksaker i alla dess färger och former bokstavligt talat..haha! ! ! det var en minst sagt underhållande tillställning, sjukt kul! En trerätters god middag serverades och bara bubbel all through the night, vi tackar Jenn ifer för det och gick sen vidare till klubben Tenjune där ett bord med mera bubbel väntade. Lustigt var det att just igår natt så var svenska Idol Agnes där och uppträdde, hon är väldigt talangfull och som svensk så kände jag mig lite stolt, megatööönten Lisette! Sammantaget en riktigt lyckad kväll, thank you girls!
När jag kom hem aningen pickalurvig ringde jag till A-C och Hannisen som satt på arlanda och skulle äta frukost, önskade dem en trevlig resa och somnade sedan fortare än kvickt på kudden!
Nu har jag miljarder sysslor att uträtta, måste rusa, askungen melodin hade passat ypperligt applicerad på min dag...
KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0