Finbesök från North Carolina!

Tudeluu ! !
Idag är jag helt slut, lite skallebank på det och horisontellt läge är det enda som gäller! Igår kväll var vi ute och åt med några svenska killar som vi pluggar tillsammans med och som Sanna flyttade in till igår. De bor på East Village och det verkade vara ett jättetrevligt område! Vi åt på något spanskt ställe, gick sen hem till dem och drack ett par vinare och begav oss sen vidare för en drink och därefter till en klubb som heter Greenhouse (http://www.greenhouseusa.com/), riktigt nice klubb downtown i SoHo, jag hade verkligen en jättekul kväll. Värre var det att komma upp i morse, började klockan 9 och var inte i toppform, som om inte det skulle vara nog så hade vi quiz och den där satkärringen till professor idag, som jag längtade efter att få hoppa ner under täcket igen när jag satt där och led! Efteråt gick jag och Joanna till K-mart och köpte en luftmadrass till alla som kommer och besöker oss under de kommande månaderna. Första besöket kommer ju som sagt tidigare faktiskt idag! När vi kom in på K-mart möttes vi av JULEN, ja ALLT julpynt var framplockat och vi två som älskar allt vad jul heter fick hålla oss i skinnet, annars hade vi säker kommit hem med både julgranskulor, blinkande lampor och röda julrosetter i mängder;)
Nu ska jag sova ett par timmar, leta musikalbiljetter,städa lite och sen bege mig ut och bunkra upp med några vinare och lite smått & gott inför helgen=)
Yeyyyy snart kommer Ellan och ikväll blir det Ladies night på Brother Jimmys, nice!
Julstämning i 25 graders värme?!?
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Loulou

galet att de redan har julpynt!! När började de då med Haloween pyntet haha...Önska så jag kunde vara med er, ni verkar ha det super bra i grymma NY! Ja gumman vi får snart skypa, kanske en natt då jag inte kan sova? hehe.. nä men vi hittar säkert nån tid snart. följer er med spänning iaf! Puss love you!

2009-10-08 @ 21:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0