Fukost i sängen!

Klockan är bara 07:35 och jag har redan hunnit plugga, prata med pappa och Hanna och ätit frulle i sängen, så NICE, fick dock göra den själv:( Nu ska jag läsa lite till och sen bege mig till skolan och skriva prov. Sen blir det till att bege sig till gymmet och även städa lägenheten lite inför besöket som kommer i morgon=) Måste idag också bestämma mig för vad jag ska vara på Halloween, hej beslutsångest, alltid lika kul, finns miljarder kostymer att välja på.. someone please help me out here... (http://www.buycostumes.com/)
LLL

Kommentarer
Postat av: sofie roberg

Ja du gumman det är inte lätt att bestämma sig vad man ska vara. Jag är så glad för min kostym, den är klokren=) Du får vara en strawberry daquri du med det är ju en klockren drink för oss! Lycka till med valet, skypa snart! Puss puss

2009-10-20 @ 21:14:21
URL: http://sroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0