Love the life that I live

Jag är förkyld, har så mycket att läsa och ett paper som ska in i morgon, kan det bli bättre!? Jag tror inte det, läste precis Elins inlägg om hur livet är så underbart hur lyckligt lottad man är och jag kan inte annat än att instämma! Jag njuter av varje sekund och kommer för alltid vara glad att jag tog chansen att komma hit! Livet är en fest och likaså är New York...varje dag! Om EXAKT EXAKT en vecka NU 15:25 landar Hanna och Anna-Carin på JFK, wihoo vad jag längtar, kan tro det kommer bli en veckas galenskap när de tre Musketöserna ska ut på vift! Buckle up ladies! ! !
KRAM KRAM KRAMAR FRÅN LYCKLIGASTE LISETTAN I VÄRLDEN

Kommentarer
Postat av: Musketösen Hanna

JA! Nu kommer vi äntligen. Som vi har längtat efter dig gumman! Puss

2009-10-15 @ 16:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0