Six Flags

Liseberg släng dig i väggen...idag har vi varit på nöjesfältet Six Flags med "The Brooklyn Guys" Brian och David, trots att de två var riktiga kärringar och mest stod, höll våra väskor och tittade på så hade jag, Joanna och Sanna superkul, fullkomligt ÄLSKAR nöjesfält, blir som ett litet barn igen, ack så lätt allt var när man var liten. Vi har varit där hela dagen och det börjar bli riktigt kallt här över, så nu har vi kokat te och kommer troligen slockna vilken sekund som helst. Godmorgon Sverige och hoppas ni får en toppentisdag!


Hahaha...det ska USA till att behöva sätte upp rekommendationer som dessa
Bästa åket!
Amerikanskt original på nöjesfält, sorgligare än så här kan det knappast bli...
LLL

Kommentarer
Postat av: sofie roberg

ja liseberg släng er i väggen..håller fullständigt med dig, six flags är grymt, åkte mina livs bästa karuseller i somras när jag var på six flags i mexiko..inte att leka med..puss kram

2009-10-13 @ 11:59:55
URL: http://sroberg.blogg.se/
Postat av: Loulou

Jaa det va precis det jag skrev till Joanna, lite annat än Balder :D kan tänka mig att det va grymt o då har man rätt att säga..''liseberg släng er i väggen'' fast vi hade ju såååå roligt där i somras ändå!! :) puss!

2009-10-13 @ 13:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0